Google закрива телевизионното си подразделение
Компанията се сбогува с Google TV Ads пет години след създаването на продукта
Google се отказва от подразделението си за телевиознна реклама, за да може да се фокусира върху онлайн платформите си.
Google TV Ads, занимаващо се с обслужване, продажба и медийно планиране на телевизионна реклама ще бъде закрито, съобщиха от компанията.
Служителите на разформированото подразделение няма да останат без работа, а ще бъдат преместени е поделенията на Google, занимаващи се с видеореклама в интернет, в частност в YouTube и AdWords for Video.
До закриването на Google TV Ads се стигна заради очевидната липса на търсене на продуктите на подразделението. Продуктът никога не успя да стане мащабен и тв мрежите гледаха на него подозрително. Минималният си успех на Google TV Ads се дължеше главно на малко известни фирми, като DynoMighty, SelectQuote, Currituck Visitors Bureau.