Нов мол - по-ниски цени
С няколко трика търговските центрове примамват клиенти
От събота в София отвори врати поредния мол - Bulgaria Mall, чиято площ е 33 хил. кв. м. С откриването на поредния търговски център и у нас започна да работи формулата "повече молове - по-ниски цени". Това се дължи основно на конкуренцията, отбелязва "Стандарт".
Все по-често в търговските центрове могат да се намерят качествени стоки на изгодни цени. Често дори по-евтини, отколкото в бутиците на търговските улици. За да се постигнат по-изгодни цени за посетителите, а оттам да се вдигнат и оборотите, се използват няколко трика.
Първият и по-лесен начин е да се свият печалбите на търговците. Така крайната цена би могла да падне значително. Вторият начин, който обаче изисква доста усилия, е да се прескочат франчайз компаниите на съответните марки и да се преговаря за внос директно от централата. По този начин стоките биха могли да поевтинеят между 10 и 15%, коментират управители.
След като столицата вече се сдоби с нов мол, догодина ще отворят врати още два търговски центъра. Те ще добавят нови над 150 хил. кв. м. отдаваема търговска площ. В Бургас ще има още 30.5 хил. кв. м. магазини, разположени в нов мол.