Отново дебати за туристическото лого
Новата цел е логото да се развива в 10 подбранда - за различните видове туризъм
Днес в сградата на министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) започват работните срещи за ново туристическо лого. Сред присъстващите ще са компанията изпълнител на проекта за бранд стратегия на България - "Публисис" АД, маркетингови и рекламни специалисти и представители на Съюза на българските художници (СБХ).
"Едва ли още от първата среща ще се стигне до някакво решение. Задачата е логото да се развива в още 10 подбранда - за различните видове туризъм, а това не е лесно", коментираха от "Публисис". Дружеството е подразделение на едноименната международна агенция за маркетингови комуникации с централа в Париж. "Публисис" и агенцията за маркетингови изследвания "Прагматика" съставят "Обединение за бранд България" - изпълнител на поръчката за изработване на бранд стратегията.
Пътят до изработката на логото е преминал през десетки идеи, докато се стигне до 4 варианта, от които чрез анкети на 12 чужди пазара е избрано сегашното. Идеята в него е, че туристите откриват в България много повече разнообразни изживявания, отколкото са очаквали. Затова и брандът е фокусиран върху откритието, което да бъде споделено, коментират още от "Публисис" АД.