Danone изгуби $6,1 млрд. за три месеца
Компанията се опитва да се адаптира към новото китайско законодателство
Френската компания за производство на млечни продукти Danone обяви спад в продажбите си с $ 6,1 милиарда (-1,8%) през третото тримесечие на тази година, пише The Wall Street Journal. Това е най-лошият резултат на Danone от повече от десетилетие насам.
В момента Danone се адаптира към новите китайски закони за продажба на детски храни, които бяха приети от правителството през тази година, за да се затворят вратичките в данъчните закони (китайски сайтове за доставка на продукти занижиха стойността им заради укриване на данъци).
"Ние сме в една среда, която остава нестабилна и преходният период в Китай продължава. Ние не търсим растеж в краткосрочните продажби, а се опитваме да укрепим нашата финансова стратегия и да увеличим маржовете"- каза главният финансов директор на компанията Сесил Кобанис.
Danone обяви придобиването на американската WhiteWave Foods, която е специализирана в производството на естествени и органични храни.