Кой е №1 в продажбите на коли - Volkswagen или Renault-Nissan
Зависи как броите
~ 2 мин.
Volkswagen Group задържа позицията си на най-продавания в света автомобилен производител за пета поредна година, макар че германската група отново бе изпреварена от съюза Renault-Nissan-Mitsubishi в сегмента на лекотоварните автомобили.
Renault SA, Nissan Motor Co Ltd и Mitsubishi Motors Corp са продали общо 10,76 милиона леки и лекотоварни автомобила през 2018 г., според изчисленията на Ройтерс след нови данни, публикувани в сряда. Групата не продава тежки камиони.
Nissan обяви, че през миналата година е продала 5,65 милиона автомобила, което е спад с 2,8% за годината. Mitsubishi отчита 18% ръст на продажбите до 1,22 милиона броя, докато Renault е продала 3,88 милиона броя, което е с 3,2% повече от м.г.
Доставките на Volkswagen са нараснали с 0,9% до рекордните 10,83 милиона миналата година, включително на тежките камиони MAN и Scania, съобщи германската компания по-рано този месец. С изключение на тежките камиони, тя е продала 10.6 милиона броя.
Toyota Motor Corp запазва третото си място, обявявайки в сряда, че през миналата година е продала 10,59 милиона автомобила, включително марките Toyota и Lexus, заедно с мини-автомобили, произведени от дъщерното дружество Daihatsu и леките и тежките камиони, произведени от автомобилното й поделение Hino Motors Ltd.
С изключение на камионите на Hino, Toyota е продала 10.39 милиона броя коли миналата година.
Автопроизводителят заяви, че очаква да продаде общо 10,76 милиона автомобила през 2019 година.
Много автопроизводители се опитват да увеличат обема на продажбите, за да постигнат икономии от мащаба и да намалят разходите на фона на растящите инвестиции, необходими за разработване на технологии от следващо поколение, включително автомобили с автономно управление и електрически превозни средства.
Това е фокус на групата на Renault-Nissan-Mitsubishi Motors, която се стреми да прави повече автомобилни части и да консолидира производствените платформи, за да намали разходите за научноизследователска и развойна дейност и производство, като в същото време повиши рентабилността.
Алиансът, който изведе Mitsubishi Motors през 2016 г., в момента е в криза заради бившия си председател Карлос Гон, арестуван по обвинения във финансови измами. Срещу Nissan също бяха повдигнати обвинения, а Renault назначи новото висше ръководство миналата седмица.
Renault SA, Nissan Motor Co Ltd и Mitsubishi Motors Corp са продали общо 10,76 милиона леки и лекотоварни автомобила през 2018 г., според изчисленията на Ройтерс след нови данни, публикувани в сряда. Групата не продава тежки камиони.
Nissan обяви, че през миналата година е продала 5,65 милиона автомобила, което е спад с 2,8% за годината. Mitsubishi отчита 18% ръст на продажбите до 1,22 милиона броя, докато Renault е продала 3,88 милиона броя, което е с 3,2% повече от м.г.
Доставките на Volkswagen са нараснали с 0,9% до рекордните 10,83 милиона миналата година, включително на тежките камиони MAN и Scania, съобщи германската компания по-рано този месец. С изключение на тежките камиони, тя е продала 10.6 милиона броя.
Toyota Motor Corp запазва третото си място, обявявайки в сряда, че през миналата година е продала 10,59 милиона автомобила, включително марките Toyota и Lexus, заедно с мини-автомобили, произведени от дъщерното дружество Daihatsu и леките и тежките камиони, произведени от автомобилното й поделение Hino Motors Ltd.
С изключение на камионите на Hino, Toyota е продала 10.39 милиона броя коли миналата година.
Автопроизводителят заяви, че очаква да продаде общо 10,76 милиона автомобила през 2019 година.
Много автопроизводители се опитват да увеличат обема на продажбите, за да постигнат икономии от мащаба и да намалят разходите на фона на растящите инвестиции, необходими за разработване на технологии от следващо поколение, включително автомобили с автономно управление и електрически превозни средства.
Това е фокус на групата на Renault-Nissan-Mitsubishi Motors, която се стреми да прави повече автомобилни части и да консолидира производствените платформи, за да намали разходите за научноизследователска и развойна дейност и производство, като в същото време повиши рентабилността.
Алиансът, който изведе Mitsubishi Motors през 2016 г., в момента е в криза заради бившия си председател Карлос Гон, арестуван по обвинения във финансови измами. Срещу Nissan също бяха повдигнати обвинения, а Renault назначи новото висше ръководство миналата седмица.