Пощенска банка и ПОК „Доверие“ с цялостни решения за по-сигурно бъдеще
Двете компании подписаха договор за стратегическо сътрудничество, което дава редица предимства на клиенти и служители
Спестовността винаги е целесъобразно средство за хората с широка перспектива и план за бъдещето. Да разполагаш с допълнителни средства ти дава различни възможности за инвестиции, с които да подсигуриш по-добри условия за един по-далечен етап от живота. Пощенска банка и ПОК „Доверие“ подписаха наскоро договор за мащабно стратегическо партньорство в полза на своите клиенти. То ще предостави както на тях, така и на служителите на двете компании, достъп до едни от най-иновативните банкови и пенсионно-осигурителни решения на пазара.
Нови възможности за твоята стабилност
Благодарение на споразумението между двете компании, всички клиенти и служители могат да сключат бързо, лесно и удобно своя първи договор за допълнително пенсионно-осигуряване или имат възможността да прехвърлят натрупаните си средства от друг доброволен, универсален и/или професионален фонд към съответния, управляван от ПОК „Доверие“. Освен това, всеки може да заяви желанието си за включване и в доброволен пенсионен фонд с лични вноски, които се натрупват в индивидуална партида и които ти дават възможност да се погрижиш самостоятелно за по-високия си жизнен стандарт занапред. Размерът и периодичността на вложенията в доброволен фонд отново са по твой избор, което го прави отличен инструмент за спестяване. За по-добро ориентиране при взимането на решение, всеки може да направи индивидуални изчисления и да избере свой сценарий за осигуряване в доброволен фонд с помощта на виртуалния калкулатор.
Специални предимства за теб
Ако си клиент на банката, можеш да се възползваш от предлаганите нови услуги във всеки офис от развитата ѝ клонова мрежа в цялата страна, с изцяло дигитализиран процес за твое улеснение. Служителите и клиентите на ПОК „Доверие“ ще получат и специални предложения за най-иновативните банкови продукти предлагани от финансовата институция, заедно с опцията да кандидатстват и сключат договори от разстояние за тях. А клиентите, на които предстои да се пенсионират, ще могат да се възползват от специално създаден за тях продукт, който ще им осигури възможност за изгодно ежедневно банкиране.
Лесен достъп до средствата ти – винаги и по всяко време
Чрез електронния портал „Моето Доверие“ на ПОК „Доверие“, имаш достъп с парола или квалифициран електронен подпис, до детайлна информация за твоята индивидуална партида, средствата, постъпили в нея и реализираната доходност. Високоспециализираните експерти, работещи в националната клонова мрежа на компанията са винаги насреща в отговор на всичките ти въпроси, свързани с пенсионното осигуряване, както и за допълнителна информация по темата.
Действията ти днес могат да подсигурят спокойствието ти в бъдеще. Пощенска банка ти предлага богата палитра от решения, които да отговорят на нуждите и предпочитанията ти във всеки етап от живота. Повече информация относно партньорството можеш да намериш в широката клонова мрежа на банката в страната, в центъра за обслужване на клиенти на номер *7224, както и на www.postbank.bg.