Heineken пуска бира с чили и лайм
Компанията се опитва да се наложи на пазара я САЩ с новаторски продукти
Heineken започва продажбите на две нови бири –едната е пшеничен Amstel, а другата Tecate Michelada е с вкуса на лайм и чили. Двете нови бири излизат на пазара в САЩ през следващия месец, тъй като холандския пивовар работи за подобряване на дейността си в там.
Новите бири на третия най-голям производител на бири в света имат за цел да направят производителя по-малко зависим от Европа, където се очаква пиене на бира да остане в застой, тъй като икономиката продължава да бъде в криза.
През последните години, много от любителите на бира са преминали на вино и спиртни напитки, като част започналата вълна на нови продукти. Производителите на бира не са толкова новаторски, а отделно от това Heineken не е предлагал иновативни продуктки, като другите пивоварни, каза Леся Лисейj, главен маркетинг директор на Heineken в САЩ. "Нашият бизнес не беше в състояние на растеж през последните няколко години."