Таблетът стана и фиксиран телефон
Централата да поддържа разговори през интернет
EnterpriseOne - българска ERP система дава възможност на потребителите да провеждат фиксирани телефонни разговори през своите таблети. Софтуерът дава възможност на клиентите да правят изходящи обажданията от своите офисни телефонни номера. Това става възможност няколко клика на дисплея на таблета. Има възможност и да бъдат търсени на служебните си телефони, докато са в движение.
"Предимството на тази услуга е не само във възможността да се провеждат фиксирани телефонни разговори през таблети, а преди всичко в мощната интеграция между ERP и софтуерните телефонни централи. На практика превръщаме таблета в подвижен колцентър, който дава достъп до досиетата на клиентите в момента на входящо или изходящо обаждане", коментира Иван Аржентински, управител на Алое Ко - фирмата разработила софтуера.
Функцията за фиксирани разговори не зависи от избора на мобилен оператор. Необходимо е обаче централата да поддържа разговори през интернет (VoIP - Voice over Internet Protocol). Новата функционалност е достъпна във версия 3.0 на ERP системата EnterpriseOne, която може лесно да се интегрира с VoIP - телефонни централи и освен това е единственото ERP решение у нас, изцяло оптимизирано за работа с мултитъч интерфейса на таблети и смартфони.