Технически проблем дублира плащания с карти на клиенти на Банка ДСК
От банката посочват, че работят приоритетно за отстраняването на грешката
Техническа грешка в системата на Банка ДСК доведе до дублирано отчитане на плащания с карти на клиентите на банката и вследствие на това грешни салда по сметките.
В кратко съобщение на сайта на банката, публикувано днес, се посочва, че има „техническа неточност след обработка на картови трансакции“.
От банката посочват, че „работят приоритетно за отстраняването на тази неточност“ и че надвзетите суми ще бъдат възстановени в „най-кратък срок“.
Впоследствие Банка ДСК уточни, че сумите от всички дублирани картови трансакции ще бъдат налични по сметките на клиентите в сряда сутрин, 17 юли.
Това ще стане автоматично, не е нужно действие от страна на клиентите“, информира банката.
Затруднения има и при опит за влизане в мобилното приложение на Банка ДСК с аргумент, че „поради защита от претоварване броят на паралелните потребители е ограничен“.