Yahoo и Samsung ще разработват революционни "свързани телевизори"
Двете компании ще се опитат да постигнат синергия между телевизорите от ново поколение на Samsung – Smart TV и услугата за интерактивно съдържание на Yahoo – ConnectedTV
Корейският производител на потребителска електроника Samsung и американската интернет компания Yahoo обявиха ново партньорство, кеото цели да промени изцяло телевизията.
Двете компании ще се опитат да постигнат синергия между телевизорите от ново поколение на Samsung – Smart TV и услугата за интерактивно съдържание на Yahoo – ConnectedTV, съобщават самите концерни.
Пазарът на "свързани телевизори" се очаква да расте значително през следващите 5 години. Според доклад на анализаторската компания Juniper Research през 2017 г. той ще достигне 650 млн. броя. Приходите в индустрията ще преминат 60 млрд. долара на година, прогнозират още от Juniper спрямо 25 млрд. долара към края на 2012 г., съобщава технологичният сайт Engadget.
Чрез комбинираните услуги зрителите ще могат да получат достъп до нов интелигентен начин за откриване на ново съдържание. С други думи - двете компании ще предложат достъп до допълнително съдържание в реално време, което ще може да се получава успоредно на основната програма. Когато зрителите гледат телевизионно шоу или реклама, ще виждат на екраните си и допълнително съдържание, релевантно към това, което тече на екраните им в момента.
"Комбинирайки гледането на телевизия с интересно съдържание, можем да променим начина, по който аудиторията се забавлява и информира", коментира вицепрезидентът, отговарящ за ConnectedTV в Yahoo, Рон Джейкоби. "Развълнувани сме, че партньорството ни със Samsunng ще позволи на нашите доставчици на съдържание и рекламодатели да достигнат до по-голям брой хора", добавя Джейкоби.