Facebook ще изпраща „спонсорирани съобщения”
Компаниите вече ще могат да изпращат платени рекламни съобщения до потребителите
![Facebook ще изпраща „спонсорирани съобщения”](/web/files/articles/56590/narrow_image/thumb_1040x585_4610623waystofightfacebookfatigue.jpg)
Facebook ще предостави на повече компании възможността да изпращат платени рекламни съобщения до потребителите. Въпросните "спонсорирани съобщения" се тестват от няколко месеца с малък брой компании.
Съобщенията ще идват от профилите на съответната компания, а Facebook ще следи строго типа на съобщенията и колко често се изпращат те. Целта е потребителите да не бъдат отблъснати от твърде много реклами и да не се злоупотребява с тях, пише TechCrunch.
Вицепрезидентът на Facebook Дейвид Маркъс коментира, че както компанията ще контролира броя и типа на съобщенията, така и потребителят ще има тази възможност.
Потребителите ще имат опцията да блокират получаването на платени съобщения от даден профил, но да продължат да получават обикновените съобщения. Така и самите рекламодатели и компании ще имат интерес да не притесняват потенциалните си клиенти твърде често и да им пращат реклами, които може да са от реална полза на хората.
"Много сме внимателни и искаме да гарантираме качествено изживяване за всички", коментира Маркъс.