Полската верига PEPCO влиза в България с 11 магазина
До края на 2021 г. обектите трябва да станат 60
~ 2 мин.
Полската верига за дрехи и стоки за дома PEPCO стъпва на българския пазар през следващата година с 11 магазина. Компанията, която оперира в повечето страни от Централна и Източна Европа започва набирането на персонал за обектите у нас от 1 ноември. Прогнозите на Pepco включват 60 магазина на веригата до края на 2021 г.
PEPCO разполага с повече от 1500 магазина в Европа. Марката е лансирана през 2004 г.
“Радваме се, че засилваме присъствието си на Балканите. Клиентите ни в България ще могат да посещават нашите магазини и то не само в големите градове като София, Пловдив, Бургас и Стара Загора, и да се възползват от предложенията ни“, сподели Марчин Станко, оперативен директор за Централна и Източна Европа.
Първите магазини PEPCO ще отворят врати в София през март 2019 г. Останалите обекти ще бъдат в различни части на страната.Очаква се, че към 2021 г. веригата да има над 500 наети служители. В момента компанията работи в посока сътрудничество със собственици на търговски обекти за дългосрочно наемане на търговски площи с размер около 500 кв. м.
“Българският пазар има голям потенциал и съм абсолютно убеден, че търговската концепция на PEPCO, ще намери своето място тук. Навлизането ни на пазара ще позволи на клиентите да избират от широк асортимент продукти на много ниски цени съгласно нашата формула ‚повече за по-малко‘. Тази концепция работи много добре в много страни от Централна Европа и аз твърдо вярвам, че ще проработи отлично и тук,“ – казва Драгия Драгиев, оперативен мениджър на PEPCO България.
Магазините PEPCO предлагат детски, мъжки и дамски облекла, бельо, аксесоари, играчки, декорация за дома, домашен текстил и др. Около 60 процента от асортимента на PEPCO са облекла (вкл. обувки и бельо), а 40 процента са стоки за бита.