„Карлсберг“ представи новата визия на „Пиринско Младо пиво“
От месец май продуктът се предлага в нова оборотна стъклена бутилка от 330 мл
„Карлсберг България“ представи новата визия на непастьоризираната светла бира „Пиринско Младо пиво“. Това стана на специално събитие в столично заведение, в което взеха участие популярни звезди от българския шоубизнес.
От месец май продуктът се предлага в нова оборотна стъклена бутилка от 330 мл, а в състава на пивото се съдържат три сорта хмел.
„Сигурна съм, че всички любители на натурални и чисти продукти ще го оценят по неоспоримите му вкусови качества. Новата визия на пивото още веднъж подчертава свежото усещане, а присъщата му неподправеност и естествен състав неизбежно пораждат асоциации с природата“, коментира Николета Йорданова, старши бранд мениджър на „Пиринско“ в „Карлсберг България“.
Алкохолното съдържание на бирата е 4.4%, а трайността - 8 седмици. Бутилката е в търговската мрежа на препоръчителна цена от 70 ст.
При лансирането на „Пиринско Младо пиво“ миналата година „Карлсберг България“ направи инвестиции от над 2 млн. лв. за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството му в пивоварната в Благоевград. След откриването на пречиствателна станция по-рано този месец, пивоварната вече работи и с възможно най-модерната и иновативна технология в пречистването на отпадните води от производството.
През изминалите 12 месеца „Пиринско“ е бирена марка номер едно на България, по данни на агенция A/S Nielsen. За първите четири месеца на 2017 г. пазарният й дял постига 18.2% в обем от общия пазар на бира в страната. Данните на агенцията показват, че "Карлсберг България" е единственият бирен производител с ръст на пазарния дял за първите четири месеца на настоящата година.