На лов за ПР вещици
Борбата е жестока и поръчките са разпределени между големите и стари играчи в бранша
След като седмици наред се вихри препирня кой стои зад разработката на страницата на Програмата за развитие на селските райони /ПРСР/ във Фейсбук, днес стана ясно, че това е млада фирма с още по-млади собственици - млади момичета на 24 и 25 години.
Това веднага предизвиква злите езици да коментират дали са с връзки или с топли отношения с големи шефове. Тъй като цялата сума на поръчката е 47 500 лева, което е капка в морето от обществени поръчки за рекламни дейности, поразпитахме какво и кой стои зад атаката над девойките.
От сигурен източник разбираме, че масирана атака има към повечето малки фирми на пазара. Оказва се, че младата фирма е подавала неколкократно жалби в КЗК срещу големи акули на ПР пазара. Както е всеизвестно, на този пазар борбата е жестока и поръчките са разпределени между големите и стари играчи в бранша. Кризата обаче явно предизвиква големите акули набързо да свиват перките на малките рибки, които нямат място на трапезата.
Дали силите на малките играчи ще бъдат достатъчни предстои да разберем, но все пак остава въпроса за това кой може да се опълчи срещу монопола в този сектор. Във форуми и блогове широко се дискутира дали изобщо възрастта на момичетата трябва да се обсъжда и дали е нормално да развиват собствен бизнес или не, след като всички укоряват липсата на конкурента среда за малките фирми.
А дали младите дами ще си свършат работата добре, въпреки атаките, предстои да разберем.