Над 2000 жалби са подадени в ЧЕЗ срещу високи сметки
Засега проверките показват, че повечето жалби са неоснователни, твърдят от дружеството
От началото на годината в електроразпределителното дружество ЧЕЗ са подадени 2002 жалби високи декемврийски сметки за електроенергия. Само през първите 8 дни на февруари сигналите са 1660, съобщиха от компанията.
Най-много жалби са подадени след 6 февруари, когато ЧЕЗ обяви, че е готова да разгледа всяко съмнение за неправомерно завишени сметки за декември, обясниха от ЕРП-то. От дружеството обещават възможност за разсрочване на плащането, ако не бъдат открити нарушения в сметката.
През центровете за обслужване на клиенти са подадени най-много сигнали - 1003 жалби за осемте дни на февруари, а през целия януари - 288. През денонощния телефон и през клиентския имейл са заявени съответно 657 броя през февруари и 54 броя през януари.
"Уверяваме клиентите, че ще действаме бързо и професионално при разглеждане на всеки сигнал и жалба и във възможно най-кратки срокове ще върнем писмен отговор", категоричен е Димчо Станев, директор "Обслужване на клиенти" в "ЧЕЗ България". По думите му засега проверките показват, че повечето жалби са неоснователни. "В тези случаи нашите служители са готови да предложат разсрочено плащане на сметките", добави Станев.
От ЧЕЗ обещават фактурите, в които се установят нарушения на декемврийските сметки за ток, незабавно да бъдат коригирани, а от виновните ще бъде търсена персонална отговорност.
Днес в 15 български града се организират протести срещу високите сметки за електроенергия.