Най-важните 200 показателя за добро оптимизиране в Google
По-долу можете да видите инфографиката с 200-те фактора, на които трябва да заложите за добра Google оптимизация
~ 1 мин.
Поддържането и подобряването на оптимизация на уеб уебсайтовете (SEO) може да бъде изтощително. Всеки път, когато Google променя алгоритъма си, уебмастърите започват да правят корекции по сайтовете, защото вече не попадат на челно място при търсене в Google.
Съвсем наскоро Google пусна Penguin 2.0 - по-нова версия на предишния си алгоритъм Penguin, която има за цел да ограничи спама в мрежата.
Въпреки постоянните промени, които прави търсачката, има голям брой фактори, които е малко вероятно да се променят в скоро време. За да направим SEO оптимизацията си малко по-лесна, компаниите Backlinko и Single Grain са илюстрирали чрез инфографика тези 200 фактора, които класират сайтовете по-нагоре при търсене.
дигитален маркетинг фирми Backlinko и Single зърно са създали инфографичен долу, събиране на около 200 фактори, които Google счита, когато класира сайтове в резултатите от търсенето. Информацията е съставена на базата стотици източници, включително SЕО блогове и на изявленията, направени от ръководителя на отдела за борба с уеб спама в Google Мат Кътс.
По-долу можете да видите инфографиката с 200-те фактора, на които трябва да заложите за добра Google оптимизация.
Съвсем наскоро Google пусна Penguin 2.0 - по-нова версия на предишния си алгоритъм Penguin, която има за цел да ограничи спама в мрежата.
Въпреки постоянните промени, които прави търсачката, има голям брой фактори, които е малко вероятно да се променят в скоро време. За да направим SEO оптимизацията си малко по-лесна, компаниите Backlinko и Single Grain са илюстрирали чрез инфографика тези 200 фактора, които класират сайтовете по-нагоре при търсене.
дигитален маркетинг фирми Backlinko и Single зърно са създали инфографичен долу, събиране на около 200 фактори, които Google счита, когато класира сайтове в резултатите от търсенето. Информацията е съставена на базата стотици източници, включително SЕО блогове и на изявленията, направени от ръководителя на отдела за борба с уеб спама в Google Мат Кътс.
По-долу можете да видите инфографиката с 200-те фактора, на които трябва да заложите за добра Google оптимизация.