Една трета от жалбите са срещу топлофикациите
Срещу „Топлофикация София“ са подадени и най-много жалби на потребители
~ 1 мин.
Топлофикационните дружества в цялата страна са отговорни за една трета от всички жалби, подадени през зимния сезон до Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР). От регулатора съобщиха, че за периода ноември 2016 – април 2017 г. са постъпили 151 оплаквания от проблеми в този сектор.
Най-голям е броят на жалбите, свързани с топлофикациите, през февруари - 64, когато отделни части на София дни наред стояха без топлоподаване заради сериозна авария в мрежата. КЕВР започна проверка на случая.
„Топлофикация София“ е най-голямото топлофикационно дружество в България с над 440 хил. клиенти. Срещу дружеството са подадени и най-много жалби на потребители през първите три месеца на 2017 г. – 84 от общо 128 подадени оплаквания, показва още статистиката на КЕВР.
Потребителите на услугите, предоставяни от топлофикационните дружества се оплакват още и от начислените суми (19 жалби) и от дяловото разпределение (12 жалби).
Най-голям е броят на жалбите, свързани с топлофикациите, през февруари - 64, когато отделни части на София дни наред стояха без топлоподаване заради сериозна авария в мрежата. КЕВР започна проверка на случая.
„Топлофикация София“ е най-голямото топлофикационно дружество в България с над 440 хил. клиенти. Срещу дружеството са подадени и най-много жалби на потребители през първите три месеца на 2017 г. – 84 от общо 128 подадени оплаквания, показва още статистиката на КЕВР.
Потребителите на услугите, предоставяни от топлофикационните дружества се оплакват още и от начислените суми (19 жалби) и от дяловото разпределение (12 жалби).