Nestle пуска в България нов KitKat
До края на годината любителите на шоколада ще могат да се насладят на Kit Kat с вкус на солен карамел
~ 2 мин.
Nestle, под чиято шапка е любимият на мнозина шоколадов десерт KitKat, продължава с развитието си на българския пазар. До края на годината се очаква портфолиото на марката в България да се увеличи с още няколко продукта. Освен така нашумелият напоследък розов шоколад, който се произвежда в Германия, марката ще лансира KitKat Senses – малки шоколадчета в три вкуса. Единият от тях е съвсем нов за българския любител на вафлата – солен карамел. Другите два – лешникова паста и двоен шоколад.
Малките шоколади ще бъдат предлагани в 4 пакета – за всеки отделен вкус и един микс. През тази седмица на пазара у нас се очаква да се появи розовия шоколад, който от началото на годината бе пуснат в Япония.
На специално събитие днес пред журналисти бяха представени финансовите резултати и целите на компанията. Nestle разполага с една фабрика у нас, която дава работа на 670 служители. 90% от производството на фабриката у нас е за износ, като най-много изнасяме за Великобритания и Германия. Всяка година компанията инвестира около 300 хил. лв. в обучение на персонала и средно 2.8 млн. лв. годишно в нови продукти.
Мариан Маринов, финансовият мениджър на компанията в България, заяви, че приоритет на Nestle са напитките от кафе и храните за домашни любимци. За 2017 г. компанията отчита 23.3 млн. лв. печалба у нас, като осезаемо се усеща по-голям интерес към напитките Dolce Gusto.
Инвестициите на компанията за 2017 г. са били близо 6 млн. лв., а за 2018 г. – 4.6 млн. лв. Маринов съобщи, че Nestle се опитва да даде старт на млади хора без опит с инициативата "Nestle се нуждае от младите".