NYX Professional Макеup откри първия си магазин в България
Опашката от желаещи преди откриването се виеше по булевард Витоша
~ 2 мин.
Днес NYX Professional Makeup отвори първия си моно бранд магазин у нас, в центъра на столицата, на стилно събитие в розово и черно. Той се намира на бул. Витоша 59, а нетърпеливите почитатели на марката чакаха с часове пред магазина и извиваха дълга опашка по Витошка.
Познаваме професионалната марка гримове в България, защото тя има свои щандове в повече от 15 магазина на Лили Дрогерие, но за първи път у нас вече има обект изцяло на NYX, с богат асортимент от продукти и с любезни служители, които ще ни помогнат да изберем перфектния за нас грим.
Репортер на Economic.bg разговаря с Миглена Митева, която е Директор на марката за региона. Тя ни сподели, че за NYX е важно клиентите също да се научат на определени трикове в нанасянето на грим – за това в средата на магазина има поставен бюти бар с огледала и таблети.
Те показват “tutorials” или самоучители на това как да поставяме правилно различни продукти, а служителите могат да ни помогнат за постигането на професионален резултат. „Beauty advisers” или хората, които се грижат да намерим всичко, което ни трябва в магазина, могат и да нанасят грим.
„Възможно е да гримираме, но е възможно и да научим клиентите да се справят сами, което според мен е по-важното“, обясни Митева. Широката гама от продукти, които предлагат NYX, могат да задоволят вкусовете на всички жени – от младото поколение до по-зрелите дами. Тъкмо това е и целта на марката – да покрие диапазона от дневен и по-лек основен грим до професионален, сценичен макиаж.
На въпрос дали планират да отворят още обекти в страната Миглена Митева ни сподели, че марката има интерес за развите на българския пазар, но за момента нямат конкретни планове за разкриване на нови магазини.
„Нашият опит в региона показва, че сме атрактивни и за младото поколение и за по-зрелите жени и смятаме, че ще имаме успех“, допълни Митева.
Познаваме професионалната марка гримове в България, защото тя има свои щандове в повече от 15 магазина на Лили Дрогерие, но за първи път у нас вече има обект изцяло на NYX, с богат асортимент от продукти и с любезни служители, които ще ни помогнат да изберем перфектния за нас грим.
Репортер на Economic.bg разговаря с Миглена Митева, която е Директор на марката за региона. Тя ни сподели, че за NYX е важно клиентите също да се научат на определени трикове в нанасянето на грим – за това в средата на магазина има поставен бюти бар с огледала и таблети.
Те показват “tutorials” или самоучители на това как да поставяме правилно различни продукти, а служителите могат да ни помогнат за постигането на професионален резултат. „Beauty advisers” или хората, които се грижат да намерим всичко, което ни трябва в магазина, могат и да нанасят грим.
„Възможно е да гримираме, но е възможно и да научим клиентите да се справят сами, което според мен е по-важното“, обясни Митева. Широката гама от продукти, които предлагат NYX, могат да задоволят вкусовете на всички жени – от младото поколение до по-зрелите дами. Тъкмо това е и целта на марката – да покрие диапазона от дневен и по-лек основен грим до професионален, сценичен макиаж.
На въпрос дали планират да отворят още обекти в страната Миглена Митева ни сподели, че марката има интерес за развите на българския пазар, но за момента нямат конкретни планове за разкриване на нови магазини.
„Нашият опит в региона показва, че сме атрактивни и за младото поколение и за по-зрелите жени и смятаме, че ще имаме успех“, допълни Митева.