Ръст в печалбата на Facebook
Потребителите в САЩ прекарват във Facebook или Instagram всяка пета минута от престоя си онлайн
За последното тримесечие печалбата на Facebook отново превиши прогнозите на анализаторите. Това се дължи на успешните продажби на мобилната реклама и растежа в развиващите се пазари, пише Би Би Си. Нетната печалба нарасна с 11% до $ 891 милиона в сравнение с $ 806 милиона година по-рано.
Ежедневната аудитория на мрежата е около 1 млрд. души. Ежедневната мобилна аудитория през септември нарасна с 27% до 894 милиона потребители, съобщава Би Би Си. Месечната аудитория отчита ръст с 14% до 1,55 милиарда, според Bloomberg. Интернет потребителите в САЩ прекарват във Facebook или Instagram всяка пета минута от престоя си онлайн, предава ТАСС.
Приходите отчитат ръст с 41% до 4,5 млрд. долара, заради силния ръст на печалбите от мобилна реклама. Средностатистическите очаквания на анализаторите бяха за увеличение до 4,37 млрд. долара. Благодарение на успеха на рекламата, приходите от нея се увеличават с общо 24%. "Основният бизнес на Facebook - мобилната реклама е много силен и има големи перспективи" - казват анализаторите от агенция Edward Jones & Co.
Представяйки тримесечния доклад на Facebook, Марк Зукърбърг заяви, че компанията се фокусира върху иновации и дългосрочни инвестиции. В частност, компанията поясни, че акцентира върху виртуалната реалност на базата на развитието на калифорнийската компания за продукти за виртуална реалност BP Oculus VR. Facebook купи фирмата през 2014 г. за $ 2 милиарда.