ServiceSource расте по-бързо от очакваното в София
Вълнуващо е да работим в София заради множеството високообразовани и висококвалифицирани кадри
От голямото откриване на нейния нов Център за доставка на приходи в сърцето на София, растежът на американската компания ServiceSource надхвърля очакванията. Компанията, която е глобален лидер в предоставянето на аутсорсинг бизнес услуги, свързани с успешно управление на приходите на своите клиенти, откри своя 11-и глобален офис през юни 2016 г. С негова помощ тя укрепи допълнително капацитета си да помага на компаниите по-ефективно и ефикасно да намират и привличат клиенти, да растат и да запазват бизнес отношенията си с тях.
“Бяхме много развълнувани да доведем ServiceSource в София заради големия брой високообразовани и висококвалифицирани кадри, владеещи разнообразни езици. Настоящата траектория на развитие е страхотна”, заяви Брайън Дилейни, главен оперативен директор на ServiceSource.
По-малко от година след откриването на новия офис, компанията вече има 140 служители, с 40% повече от предварително очакваното. Със сформирания страхотен екип, оказващ подкрепа през всички етапи от жизнения цикъл на клиентите и работещ на 12 езика, центърът поддържа 9 глобални акаунта, включително такива на водещи софтуерни и хардуерни компании.
За да отпразнуват целия този вълнуващ напредък, г-н Дилейни и главният директор “Човешки ресурси” на ServiceSource Джуди Морис се срещнаха със служителите, отбелязвайки заедно дебютното събитие на компанията в новия център. То събра всички служители на компанията в София, за да оцени и награди техните индивидуални и екипни постижения през изминалата 2016 г. и да прехвърли набраната успешна инерция през новата 2017 г.
Компанията също така се обедини около нейните нови основни цели, които са свързани с 4-те принципа на работа, ключови за успеха на ServiceSource: растеж отвъд очакванията, радикална промяна на приходите, помощ за постигане на резултати и постигане на успехи като екип. В края на събитието служителите, местният мениджмънт и ръководните лица на компанията имаха възможност да се подкрепят с храни и напитки и да контактуват помежду си в по-неформална атмосфера.
“Това беше страхотен начин да отпразнуваме постигнатия напредък през 2016 г. Много сме развълнувани да видим всички начини, по които можем да продължим да се развиваме, успявайки да удовлетворим нуждите на клиентите ни и през 2017 г.”, заяви г-жа Морис.