Telenor сменя името си
Повече от три години телекомът използваше бранда на предишния собственик
Telenor се ребрандира и вече ще се казва Yettel („Йеттел“). Промяната окончателно ще влезе в сила от 1 март. Смяната на търговската марка идва около 3 години и половина след като PPF Group на вече покойния Петр Келнер придоби активите на едноименния норвежки телеком в България. Промени ще има и в Унгария и Сърбия.
За смяната на името се говори отдавна. Компанията „Теленор България“ получи правото да ползва бранда на стария собственик, като първоначалният лиценз за това изтече преди година. По това време телекомът вече разглеждаше опции за ребрандирането си, но заяви, че ще остане с настоящата търговска марка до края на 2021 г.
Днес започваме нова глава в историята на трите пазара в портфолиото на PPF Telecom Group, надграждайки солидната позиция, създадена от много успешния бранд Telenor. Амбицията ни е да сме още по-близо до нашите клиенти, създавайки допълнителна стойност чрез новия бранд Yettel“, коментира Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.
Преходът към новия започва бранд от днес, като целта е той да приключи във всички аспекти до края на март.
От компанията определят Yettel като модерен бранд, който включва най-новите тенденции и едновременно с това отчита нарастващата роля на технологиите в живота на хората. Създаден е на база на потребителските представи и пазарните проучвания, изтъкват още от там.
Yettel е ново име, нова дума. През 2022 г. планираме вълнуващи нови продукти и услуги, като стратегическият ни фокус остава същият: да растем и да развиваме българския пазар чрез използването на технологии от следващо поколение в полза на нашите клиенти, като се стремим да внесем положителна промяна в бизнеса и обществото“, каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Теленор България
Ребрандиране
Telenor се появи като бранд в България през 2014 г., след като норвежката Telenor Group придоби телеком оператора Globul.
Това е поредното ребрандиране в телеком сектора у нас. Миналата година корекции в търговската марка направи конкурента Vivacom, след като също смени собствеността си и стана част от United Group. По-рано Mtel пък стана А1 като част от мащабното ребрандиране на всички компании от портфолиото на компанията майка Austria Group.