Три iGaming сегмента за изучаване на потребителите чрез изкуствен интелект
- Съдържание от KEMIKA LTD
Обръщали ли сте внимание на технологията, която все по-често използва изкуствен интелект? Ще го открием в мобилната фотография, която позволява обработката на всеки кадър, наличен е в онлайн пазаруването, опознаването ни като потребителските нагласи и автоматичното предлагане на нови и по-качествени услуги. Изкуственият интелект не е безпогрешен, но точно по тази причина се обучава да следи за по-резки промени в поведението на потребителите и да се адаптира спрямо техните изисквания.
Не случайно ще го открием в абсолютно всяка модерна технология, както в подпомагането и развиването на автономни автомобили, така и в сектора на забавление и най-вече в помощ на онлайн казината. За какво ще бъде необходим? Със сигурност няма да бъде използван при игрите. Наличието на разнообразие от студия за разработка на най-различни заглавия е постигнала успехи без нуждата от тази технология и употребата най-вероятно би довела до забавяне. Тогава къде?
1. Отговорна игра
С привличането на нови клиенти, както и предоставянето на неограничени възможности в платформата с добавянето на нови заглавия почти всяка седмица, онлайн казината осъзнават и другата крайност и възможността за развитие на зависимост. Реномираните брандове са готови да помогнат на всеки свой клиент и понякога поемат контрола в свои ръце. Поради наличието на огромна база от клиенти, човешкият фактор не може, а и не трябва да следи поведението на всеки свой играч. Точно по тази причина се обучава изкуствен интелект, който трябва да разпознава първите стъпки на зависимост.
Благодарение на него, рисковите играчи ще бъдат изключвани от платформата. Самите оператори на развлекателната индустрия са готови да си партнират в тази сфера и след като даден клиент бъде изключен за определен период или изцяло от системата, неговите данни ще останат записани в архив, предотвратявайки регистрирането в друга платформа. Нещо повече, изкуственият интелект ще се постарае да достави тази информация и на наземните обекти, ограничавайки и тази възможност. Най-важното е, че информацията е налична и тази технология може да започне своето обучение с богат архив, предотвратявайки появата на подобен проблем в бъдеще. Първата секция, която ще се разглежда е честота на депозити. На този етап алгоритъмът само съобщава за наличието на такива играчи, оставяйки самият оператор да реши какви мерки да предприеме, но в бъдеще тази тенденция също ще се промени.
2. По-добри промоционални условия
Всеки клиент на индустрията има различни предпочитания. Някои се насочват към по-стратегическите игри на маса, други предпочитат слот машините и по-леките предложения, трети са почитатели на лотарийните игри. Всеки човек е уникален по своя смисъл, следователно промоционалните условия трябва да отговарят с висока точност на предпочитанията. Изкуственият интелект разглежда именно тях и след като посочи силните и слабите страни на една платформа, бързо може да направи анализ и да покаже кои оферти ще бъдат най-добри, както за масата, така и за индивидуален потребител. Ако разгледаме по-подробно този раздел за онлайн залагания в Efbet ще забележим, че брандът вече има тази практика и прави индивидуални промоции с допълнителни бонуси за играчите, като същите отговарят до голяма степен на интересите им. По-добрите условия ще идват с препоръки, повече информация и то в реално време. Така наречената система за взаимоотношения с клиентите ще позволи на повече играчи да повишат уменията си, да се насочат към по-добрите игри и да извлекат максимум от дадена платформа. Тази опция пести време на самия оператор, както и на самия клиент, като втория спестява и ресурси в търсенето на правилното забавление.
3. Оптимизация
В последните две десетилетия ще открием, че все повече потребители предпочитат да оформят дадена онлайн платформа по своите собствени предпочитания. Мнозина биха предпочитали да спестят времето с навигацията. С малко повече внимание към тяхната игра и изборът им, операторът ще даде и тази опция, която автоматично ще показва последните разглеждани заглавия, позиционирайки ги на основната страница. Всичко това може да се случи с анализ на информация, спестявайки време на самия потребител.
Очевидно е, че това решение ще спести много време и ще допринесе за по-качествената игра. А това се оценява от всеки клиент.
Хазартните игри могат да са пристрастяващи. Играйте отговорно!