Apple губи младите потребители
Според проучване на Buzz Marketing Group продуктите на компанията вече "не са номер едно"
Продуктите на Apple вече "не са номер едно" за младите потребители. Това каза за Forbes, Тина Уелс от Buzz Marketing Group, цитирана от NewTrend. Проучването е показало, че производителят на iPod, iPhone и iPad губи позиции за сметка на Samsung Galaxy и Microsoft Surface.
Според Уелс кампаниите за милиони долара на Microsoft и Samsung, в които те "обясняват", че телефоните на Apple са по-възрастните потребители (родителите и късно възприемащите) дават резултати. "Или поне тинейджърите им вярват, защото пазарният дял на Apple сред тях е започнал да спада за сметка на "следващото голямо нещо", смята тя.
Анализаторите смятат, че причина за това са негативните коментари и забележки, че "iPhone 5 е напълно същия като iPhone 4S, само че с по-голям екран". Мнението е, че ако Apple подчертаят своята иновативност те ще успеят да си върнат тинейджърите като фенове отново.