Чекирането за полет ще става за по-малко от 10 секунди
След успешния пробен период, ние ще работим с всяко летище с цел да разгърнем функцията в цялата мрежа от дестинации, заявява маркетинг директорът на easyJet Питър Дъфи
Европейската авиокомпания easyJet обяви, че започва да тества мобилни бордни карти за пътниците. В тестовете са включени полетите от 6 летища – Лондон Станстед, Лондон Саутенд, Манчестър, Единбург, Амстердам и Ница. Пътниците, пътуващи от тези летища, могат да се чекират за полет и да изтеглят бордната карта на своите Android или iPhone смартфони, за по-малко от 10 секунди.
„Много сме радостни, че можем да изпробваме мобилните бордни карти - знаем от пътниците ни, че това ще бъде едно популярно допълнение към мобилното ни приложение. Основавайки се на неговия успех, тъй като то е най-бързото приложение за резервиране на самолетни полети, мобилните бордни карти са следващата важна стъпка в стремежа ни да превръщаме пътуването в лесно и достъпно“, заяви маркетинг директорът на easyJet Питър Дъфи.
След успешния пробен период, ние ще работим с всяко летище с цел да разгърнем функцията в цялата мрежа от дестинации. Ще включим и опцията за издаване на множество бордни карти от едно и също мобилно устройство, така че да могат семейства да се чекират, като използват един или няколко мобилни телефона, в зависимост от предпочитанията си“, добави още той.
Разработено да бъде просто и лесно за употреба, приложението показва статуса на пътника на "чекиран" или "не чекиран“. След като бъде изтеглена, бордната карта се съхранява офлайн, така че не се изисква покритие на мрежата, wi-fi, както и няма такса за роуминг. Приложението също така има популярната Passbook функционалност на Apple, така че потребителите могат лесно да съхраняват бордните карти за предстоящи пътувания на еднo място.
Повече от 4.5 млн. души са изтеглили мобилното приложение на easyJet от неговото създаване в края на 2011 г. досега. То е безплатно, съвместимо с iPhone и с Android, и позволява на пътниците да търсят цени, да резервират полети и много повече, докато са в движение, направо от мобилните си телефони. Последните допълнения към него включват възможност пътниците да избират своето място в самолета, възможност за добавяне на багаж и с един клик да видят предлагани хотели в дестинацията на пътуване.