Facebook въвежда хаштагове
Потребителите ще имат възможност да търсят и специфични тагове
Социалната мрежа Facebook въвежда използването на хаштагове, съобщи The Wall Street Journal. Хаштаговете (ключовите думи) дават възможност на потребителите да имат достъп до други постинги със същия хаштаг. Потребителите ще имат възможност да търсят и специфични тагове. Основната цел на компанията при въвеждането на новата функция, е да се подобри търсачката Graph Search.
Потребителите могат да означават думи и понятия със знака „#”, както в другите социални мрежи, като по този начин превръщат думата в т.н. хаштаг. Думите позволяват лесно търсене и организиране на публикации. По този начин Facebook ще предостави възможност на зрителите със сходни интереси да се намират по-лесно. От друга страна, новата функция ще предостави по-добра възможност за позициониране на марките.
Сред другите социални мрежи, платформата за микроблогове Twitter вече работи с хаштагове. Когато потребителя види хаштаг в постинг, при кликане върху него, получава достъп до информационния поток, генериран от други потребители, използващи същия маркер.
От компанията предупреждават, че неприкосновеността на личния живот ще остане запазена и ако даден постинг трябва да остане скрит, той няма да може да бъде видян чрез хаштагове.