Искаме да увеличим експорта на „Престиж“ и да бъдем посланици на България в света
Ще се опитаме да отговорим на нуждите на нашите потребители и да им предложим висококачествени продукти на достъпни цени, заяви изпълнителният директор на "Престиж 96" Анастасиос Панайотопулос
Г-н Панайотопулос, разкажете малко повече за новата фабрика?
Инвестицията в новата фабрика е за 30 млн. лв. Тази сума най-вече е инвестирана във фабриката като сграда. В нея има и производствени линии и складови помещения. Като цяло във фабриката работят 600 служители, затова е и много важна инвестиция за региона.
На какви резултати се надявате?
Надяваме се да увеличим производството на сладкарски изделия както в България, така и в чужбина. Смятаме да направим още инвестиции най-вече за закупуване на производствени линии, с които да увеличим капацитета си, за да посрещнем нарастващите нужди на потребителите.
Предвиждате ли да пуснете нови продукти на пазара в близко бъдеще?
"Престиж" е фабрика, която е много гъвкава и много често пуска нови продукти. През последната година и половина можете да видите голямо разнообразие на нови вариант, като например вафла "Троя", "Хипер", "Траяна", както и други нови видове от вече познатите марки. През последната година и половина всъщност сме много производителни.
Какви са впечатленията ви от българския пазар на сладки изделия?
Мисля, че "Престиж" има много добра позиция на местния пазар, тъй като предлага висококачествени продукти на достъпни цени. И всъщност това са продукти, които са разработени от българи за българските потребители.
Има ли нелоялна конкуренция?
Понякога е трудно да се каже кое е лоялно и кое е нелоялно съревнование. Всъщност прозрачността е нещо много важно за всяка една компания. Тук имам предвид прозрачността по отношение на плащане на данъците, на осигуровките на работниците и служителите. Това е нещо, към което се стремим. Ние се грижим за потребителите, за клиентите, за нашите служители и за нашите дистрибутори. Стремим се също и да бъдем добри граждани.
Можете ли да разкажете за дистрибуционната политика на "Престиж 96"?
Работим с дистрибутори. Работим също така с големите вериги на пазара. Но всъщност при нас най-голямата част от дистрибуцията се извършва посредством дистрибуторските фирми. Ние снабдяваме различни по големина магазини - освен големите и малките вериги, снабдяваме и малките магазинчета.
Как си представяте следващите години за компанията?
Надявам се да се разраснем. Надявам се нашите потребители да изберат и да се придържат към продуктите на "Престиж". Ние ще се опитаме да отговорим на необходимостта на нашите потребители и да им предложим висококачествени продукти на достъпна цена. И ако успеем да направим това, бихме искали да увеличим експорта и да бъдем едни посланици на България в света с нашите продукти.