LG бори конкуренцията с три технологии
OLED, 3D и Smart телевизорите са ключови продукти в дългосрочната стратегия на компанията
С три ключови технологии южнокорейската технологична компания LG ще бори конкуренцията. Дружеството се стреми към устойчив напредък, заяви Хавис Куон, изпълнителен директор на LG Electronics Home Entertainment Company, съобщиха от българското представителство на компанията. Изказването на мениджъра е било по време на изложението IFA 2012 в Берлин.
"Компанията възнамерява да го постигне, като усъвършенства съществуващите технологии до достигане на пълния им потенциал. Ще създадем вътрешна среда на работа, в която иновациите и бързината на въвеждането им са ключови както в телевизионния, така и в мобилния бизнес", коментира Хавис Куон.
OLED, 3D и Smart телевизорите са ключови продукти в дългосрочната стратегия на компанията. Компанията планира да пусне 55-инчовия OLED телевизор с технологията WRGB в Южна Корея и на други ключови пазари още тази година. LG ще продължи да развива линията Cinema 3D TV с технологията Film Patterned Retarder (FPR). Пълното портфолио от 3D TV продукти включва модели с размер от 32 до 84 инча. Целта на компанията е да установи трайна асоциация между бранда LG и 3D изживяване.