Lenovo планира мащабна рекламна кампания
Китайският компютърен производител иска да бъде лидер на световния пазар. Затова обаче е нужно компанията да стане по известна в чужбина
Целта пред Yang Yuanqing е да направи от Lenovo PC най-големия производител в света. Но председателят на китайската компания има проблем: Извън дома, марката е все още неизвестна. Ето защо Yang започва огормна рекламна кампания това лято в Германия.
"Ние използваме всички възможности за реклама, от телевизия и печат до онлайн реклама и кино", сподели той днес пред немските медии по повод обявения план.
Миналата година, Lenovo рекламира за първи път в Германия в големи мащаби. "Парите за кампанията се изплатиха", казва шефът на маркетинг отдела Александър Блументал.
Целта е компанията да достигне четвъртото място през следващата година в ранга на най-големите IT предприятия след сегашното седмо. На чело на списъка в момента е Acer следвани от Apple.
През първото тримесечие Lenovo е продала близо 30% повече компютри, спрямо предходната година.