Opel Vectra навърши 25 години
За създаването на модела са инвестирани над 5 млн. часа развойно време
~ 1 мин.
Популярният модел Vectra на германския автомобилен концерн Opel навърши 25 години. Колата се появява на пазара през есента на 1988 г. Тогава всичко в автомобила е ново - името, формите и внедрените технологии. Моделът на Opel от среден клас има за цел да замени Ascona, която е представена през 1970 г. и еволюира в три моделни поколения, припомнят от българското представителство на автомобилния производител.
Името на Vectra и нейната аеродинамична форма са вдъхновени от визията на Omega. Предлаган във версии седан и хечбек, Vectra представя нови технологии в серийното производство - това е първият модел на Opel, който може да бъде поръчван с двойно предаване.
В момента на представянето на следващото поколение в края на лятото на 1995 г., Vectra осигурява техническа база за спортното купе Calibra. Моделът постига пазарен дял до 20% при пика на продажбите си. С 2.5 млн. продадени коли в Европа, Vectra се превръща в най-успешния модел от среден клас в историята на Opel до този момент.
Opel са инвестирали над 5 млн. часа развойно време за създаването на Vectra, като само за прецизирането на формите от аеродинамична гледна точка са посветени 20 хил. часа.
ГЛАСУВАЙТЕ за Социално отговорната компания на 2013 г.
Името на Vectra и нейната аеродинамична форма са вдъхновени от визията на Omega. Предлаган във версии седан и хечбек, Vectra представя нови технологии в серийното производство - това е първият модел на Opel, който може да бъде поръчван с двойно предаване.
В момента на представянето на следващото поколение в края на лятото на 1995 г., Vectra осигурява техническа база за спортното купе Calibra. Моделът постига пазарен дял до 20% при пика на продажбите си. С 2.5 млн. продадени коли в Европа, Vectra се превръща в най-успешния модел от среден клас в историята на Opel до този момент.
Opel са инвестирали над 5 млн. часа развойно време за създаването на Vectra, като само за прецизирането на формите от аеродинамична гледна точка са посветени 20 хил. часа.
ГЛАСУВАЙТЕ за Социално отговорната компания на 2013 г.