Пазарите в САЩ и Китай са еднакво важни за SAP
Германската компания планира да инвестира 2 млрд. долара в Китай от 2015 г.
Пазарите в двете най-големи световни икономики - САЩ и Китай са еднакво важни за германския производител на бизнес софтуер SAP. "Китай ще бъде толкова важен пазар за нас, колкото са и Съединените щати", коментира пред вестник "Франкфуртер алгемайне цайтунг" главният изпълнителен директор на технологичната компания Джим Снабе.
Той вижда потенциал SAP да спечели един милион нови клиенти в Китай, което е пет пъти повече от клиентите, които има в момента компанията по света, отбелязва Reuters. Снабе добавя, че иска SAP да стъпи на китайския пазар чрез постигане на сделка с властите в страната. "Искаме, ако е възможно, още тази година да намерим решение с китайските власти", поясни Снабе.
Като част от стратегията си растеж, SAP планира да инвестира около 2 млрд. долара в Китай от 2015 г.