IKEA променя начина, по който продава в България
Шведската верига започва да използва система за динамични продажби в българските си магазини
ИКЕА България стартира пилотен проект за динамични продажби от всяка точка на търговската зона. Той представлява система от хардуерна и софтуерна инфраструктура, чрез която всеки от екипа на магазина, може да отговори на въпрос за продукт, наличности, както и да извърши поръчка с услуга за доставка. Въвеждането на системата за динамични продажби започна от София и ще продължи във всички търговски обекти на компанията в България.
Така клиентите могат бързо да получат информация от сътрудник с таблет, докато разглеждат вдъхновяващите интериорни стаи и разнообразни комбинации от функционални решения за дома, уточняват от шведската верига.
Независимо дали клиентът разглежда дивани или търси текстил за спалня, сътрудниците вече могат да осигурят незабавно съдействие, което трябва да повиши ефективността на обслужването на клиентите.
Оборудването на експертите в магазина с таблети значително улеснява бързината и гъвкавостта на решенията, които гостите на магазина търсят и засилва удовлетворението от обслужването. Съкращава се значително време и усилия и отговорите на желанията на клиентите идват бързо и ефективно“, споделя Венцислав Иванов, ръководител Мебелен салон в магазин ИКЕА София и лидер по внедряването на проекта.
Системата се интегрира и с уеб програмите за проектиране на ИКЕА. Клиентите, които са създали свой собствен проект за кухня, модулен гардероб или система за съхранение, могат да запазят номера му и да го представят на експертите в магазина. Те имат незабавен достъп до конфигурацията на проекта, който включва преглед на всички желани от клиента продукти, предоставяне на информация и наличности за тях. По този начин пристъпването към поръчка на стоките със или без допълващи услуги може да се случи за броени минути.