Управляваме отношенията с клиенти през таблет
Българска софтуерна компания ще представи системата на конференцията „Еволюция на взаимоотношенията с клиенти”/CRM 2012/
Българската софтуерна компания Алое Ко ще представи изцяло мобилна колцентър и CRM (Customer Relationship Management) система, оптимизирана за работа с тъчскрийн устройства на конференцията CRM 2012. Събитието ще се проведе на 10 октомври в столичния хотел Холидей Ин, под мотото „Еволюцията на взаимоотношенията с клиентите“.
Най-новата версия 3.0 на ERP системата EnterpriseOne на компанията е първото българско решение от този клас, което е напълно оптимизирано за мултитъч интерфейсите на новите таблети. По този начин то дава на потребителите пълен достъп до функционалностите на всички ключови бизнес софтуер системи, както и до колцентъра и техните офисни телефонни номера през таблетите им.
При входящо позвъняване на дисплея на мобилното устройство веднага се отваря прозорец с подробна информация за обаждащия се (ако такава е въведена в ERP системата предварително). А след като са получили обаждане от клиент (и досието му автоматично се е отворило на екрана), потребителите могат с един клик да създадат поръчка, оферта, запитване или други документи, свързани с темата.
Системата дава възможност за провеждане на фиксирани телефонни разговори през таблет.