„Филип Морис“ пуска обновени употребявани IQOS устройства на по-ниска цена
При представянего на IQOS ILUMA Refreshed бе обявена и колаборацията със стилиста и дизайнер Антония Йорданова
![„Филип Морис“ пуска обновени употребявани IQOS устройства на по-ниска цена](/web/files/articles/145172/narrow_image/thumb_1040x585_iqos.jpg)
Антония Йорданова, стилист и дизайнер, който работи в колаборация с IQOS ILUMA Refreshed
Снимка: Филип Морис
Този месец „Филип Морис България“ представя новата линия IQOS ILUMA Refreshed, която дава втори живот на употребявани устройства. С тази инициатива, както и с програмите си за рециклиране, компанията допринася за изпълнение на целта си да постигне кръгово използване на материали и да намали екологичното въздействие от своите продукти.
IQOS ILUMA Refreshed дава възможност на IQOS потребителите да върнат старите си устройства, а след това от дружеството ги обновяват и като преди да ги върнат за продажба тестват всяко едно върнато устройство, за да са сигурни, че само такива с най-високо качество ще стигнат до своя нов собственик. Останалите се рециклират, за да бъдат оползотворени материалите и превърнати в нещо ново.
Обновените устройства се предлагат в обектите IQOS на по-достъпна цена и с включени услуги, които предлагат и за новите устройства.
IQOS ILUMA Refreshed е малък щрих от голямата картина на бъдещето, която искаме да изградим – по-малко електронни отпадъци, повече кръгово използване на материали и продукти на по-достъпна цена“, сподели Полина Нинова, ръководител „Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти“ във „Филип Морис България“.
„Филип Морис Интернешънъл“ развива своя кръгов модел, като си поставя амбициозната цел да обнови най-малко 1 милион устройства до 2025 г. По данни от Интегрирания доклад за устойчивостта на „Филип Морис Интернешънъл“ за 2023 г. 320 000 устройства са били обновени в периода от 2021 г. до края на 2023 г. Вдъхването на втори живот на електронните устройства зависи от възможността за събиране, сортиране и разграничаване на тези, които могат да бъдат рециклирани, от тези, които могат да бъдат обновени в съответствие с високите стандарти за качество и безопасност на компанията.
По време на специално събитие по повод представянето на IQOS ILUMA Refreshed бе обявена и колаборацията със стилиста и дизайнер Антония Йорданова – първата от поредица инициативи с български артисти от света на модата, дизайна и изкуството, като „Филип Морис Интернешънъл“ планира да развива партньорство с един български артист всяка година. Вдъхновена от концепцията на IQOS ILUMA Refreshed, Антония създаде специални мини арт чанти, направени от материали от вече реализирани нейни модни колекции. Моделът на мини арт чантата е създаден, за да бъде перфектният аксесоар за летните дни – в компактен размер, който побира устройство IQOS.
Устойчивостта, когато говорим за модели, материи и идеи, винаги е била водеща в моята философия като дизайнер и стилист. Вярвам, че партньорството ми с бранд от ранга на IQOS е поредна стъпка към споделяне на посланието да намалим отпадъка, като влагаме използвани материали в нови продукти, създадени с мисъл за по-доброто ни утре“, споделя дизайнерът Антония Йорданова.
Колекцията от мини арт чанти е само началото на партньорството с IQOS, което ще продължи и през следващите месеци със специални селекции аксесоари и продукти, които Антония ще създаде за предстоящи поводи в календара на бранда.
„Изненадах се приятно, че марката на глобално ниво има интерес към дизайна и творчеството на артисти от различни сфери. Това, че брандът прегръща идеята за реализиране на креативни проекти, но с грижа за околната среда, е наистина впечатляващо за мен. Гледам на IQOS като на партньор, който успява да ме вдъхнови професионално, именно през философията си за устойчивост, чиито ценности ще продължавам все повече да опознавам и откривам“, допълни Антония.
Колаборацията е част и от инициативите, свързани с празнуването на 10-тата годишнина от пускането на IQOS в световен мащаб. Днес бездимните алтернативи на „Филип Морис Интернешънъл“ се предлагат на 84 пазара по цял свят, а IQOS е водещ в сегмента с над 28.6 млн. потребители. През изминалото десетилетие "Филип Морис Интернешънъл" непрестанно работи не само за разширяване на портфолиото си от научнообосновани бездимни алтернативи, но и за намаляване на техното екологично въздействие, взимайки предвид очакванията на пълнолетните потребители.