Adidas отчита рекордна печалба
Въпреки проблемите, които имаше на китайския пазар, продажбите на компанията там са най-високи
Около 502 млн. евро нетна печалба за първото тримесечие на тази година отчита Adidas. Печалбата на компанията през 2020 г. за същия период е била 26 млн. евро. Продажбите в Китай са нараснали със 156% през първите месеци на година, въпреки бойкота на международни марки в страната.
В началото на година избухна скандал относно предполагаем принудителен труд при производството на памук в Синцзян, а засегнати бяха марки като H&M, Nike и Adidas.
Adidas ще продължи да подхожда с нулева толерантност към трафика на хора и робството. В свое изявление, компанията обяви още през 2019 г., че изисква от доставчиците си на платове да не доставят памук от Синдзян.
Главният изпълнителен директор на Adidas Каспер Рорстед заяви, че очаква много силен растеж от пазара в Китай. Компанията е уверена, че ще затвърди позицията си на китайския пазар.