Adidas се отказва от телевизионната реклама
Компанията е решила да използва цифрови платформи, за да спечели по-млада аудитория
Компания Adidas възнамерява да се откаже от телевизионната реклама, това заяви изпълнителният директор Каспер Рорштед в интервю за CNBC.
Той поясни, че марката иска да увеличи своите доходи от електронната търговия от 1 млрд. евро през 2016 г. до 4 млрд. евро през 2020 г. И Adidas е решила да използва цифрови платформи, за да спечели по-млада аудитория, която предпочита цифрови и мобилни канали. Той обеща, че скоро реклама на марката ще престане да се появява по телевизията.
Въпреки това, както изяснява Business Insider, думите му не трябва да се приемат буквално. Данните на iSpotTV показват, че Adidas ще излъчи поредица от телевизионни реклами през 2017 г., включително с участието на рапъра Снуп Дог под наименованието „Оригиналът никога не свършва.”
Разходите за телевизионна реклама на марката в Съединените щати са относително ниски в сравнение с други компании като Adidas е на 511-то място в класацията на рекламодателите през последните 30 дни, според оценки на iSpotTV.
Ръководителят на марката миналата седмица заяви, че ще се инвестира много в процеса на цифровизация, включително в 3D печат и интелигентни методи на производство.