BBC опитва да отвлече детското внимание от YouTube и Netflix
Медията ще разработи специално онлайн съдържание за деца, инвестирайки $44 млн.
~ 1 мин.
Обществената медия BBC обяви, че ще инвестира 44 млн. долара в онлайн съдържание за деца през следващите три години в отговор на възхода на платформи като Netflix, YouTube и Amazon. Поред информацията в The Verge обявеният план влиза в сила незабавно.
Финансирането ще бъде насочено към създаването на персонализирани онлайн програми за деца, в това число видео клипове, влогове, подкастове, викторини, игри и приложения.
Според информацията програмите ще бъдат изработени по няколко различни начина – по поръчителство, от архивите на медията и от образователни и културни организации. Те ще вървят заедно с традиционните тв канали като BBC Bitesize, с образователна тематика, и закачливо звучащия CBeebies, насочен към деца на възраст до шест години.
Този ходи от страна на BBC идва в момент, когато YouTube вече е любима марка на 70% от децата на възраст от 6-12 години. Това сочат собствените данни на британския гигант, който се опитва да остане релевантен на фона на все по-дигитализирания медиен пейзаж.