BMW изпреварва Mercedes в луксозния сегмент
Продажбите на компанията нараснаха с 2.9% през март
След като „дишаше прахта“ на немския си конкурент Mercedes през последните три години, BMW стартира годината изключително успешно. Продажбите на компанията нараснаха с 2.9% през март и продължиха положителната тенденция от началото на годината, цитира Bloomberg.
Причината е нарастващото търсене на кросоувърите X3, които помогнаха на BMW да задмине конкуренцията в лицето на Daimler – производителя на Mercedes. За първото тримесечие на годината продажбите на по-малкия модел кросоувър на Mercedes – GLA спаднаха с 9.3%.
BMW успя да изпревари Mercedes през Q1 с продадени 2717 повече автомобили от луксозния сегмент. Първенец е моделът Lexus на Тоyota, който отбеляза най-голям ръст в продажбите – 8.2%.
Audi на Volkswagen AG се завърна от петмесечния спад на доставките с 1.1% ръст през март, воден от Q5 и Q7 SUV. Доставките все още са със спад от 3,9% за тази година.