BMW увеличава продажбите на електромобили през 2017 г.
Компанията планира да създаде електрически модели от всички свои серии автомобили
Германският автомобилен концерн Bayerische Motoren Werke AG (BMW) има за цел през 2017 г. да увеличи продажбите на електромобили с 1/3, което е над 100 000 коли. Това заяви ръководителят на компанията Харалд Крюгер.
Според резултатите за 2016 г. се очаква, че BMW ще продаде до 60 000 електромобила, така продажбите от 2013 г. до 2016 г. ще достигнат общо 100 000 електрически превозни средства. „Мисля, че до 2025 г. нашият пазарен дял на хибридни и електрически автомобили ще е от 15% до 25%”, предполага Крюгер.
Наскоро потвърдените премии за покупателите на екологично чисти транспортни средства са недостатъчни за масов преход към тях, смята още директорът на BMW. "Това, което ни е нужно е всеобхватна инфраструктура", добавя той. Крюгер не коментира въпроса, че за много компании активно обсъждат производството на единен акумулатор за всички електромобили. "Но моето предложение е такова: нека да изчакаме, докато не разберем как ще изглежда следващото поколение на батерии", - добавя ръководителят на BMW.
В подкрепа на продажбите BMW увеличава капацитета на батериите електрическите превозни средства серия i3 с 50%. Миналата година продажбите на BMW i3, единственият изцяло електрически модел на BMW възлизат само на 25 000 коли.
Припомняме, че германският автопроизводител BMW AG планира да създаде електрически модели от всички свои серии автомобили като това ще се случи поетапно. Основната цел на германския производител е да се противопостави на американската Tesla Motors Inc., чиито електрически модели стават все по-популярни. Освен това екологичните стандарти от двете страни на Атлантика се очаква да стават все по-строги през следващото десетилетие, а електрическото задвижване се счита за един от вариантите тези стандарти да бъдат покрити.