ЧЕЗ променя модела на работа заради свободния пазар
Целта на компанията е да стимулира клиентите при либерализиран пазар на електроенергия
~ 1 мин.
От 1 ноември „ЧЕЗ Електро България“ АД, притежател на лицензии за доставчик на регулирания и свободния пазар, променя напълно своята структура с цел осигуряване на оптимални условия за клиентите си при либерализиран пазар на електроенергия.
Предприетите структурни промени идват след обстоен анализ и в пълно съответствие изискванията на българското законодателство и ЕС /Директива 2003/54/ЕС/, формулираща правилата, свързани с организацията и функционирането на електроенергийния сектор. Компанията ще остане част от Групата ЧЕЗ в България.
За клиентите, от 01 ноември 2017 г. промените включват обособяване на отделни гишета във всеки център за обслужване на клиенти, активиране на специална линия на номер 070010010 само за въпроси, свързани с доставката на електроенергия и нов имейл адрес за комуникация с компанията: [email protected].
В процес на изграждане е новият модерен сайт на дружеството, чиито адаптивен дизайн ще осигурява бърза и лесна навигация, ясна визия и достъпност на информацията за клиентите. Сайтът ще е изцяло ориентиран към клиентите на Дружеството, за които общуването онлайн е ежедневие.
Освен обществено снабдяване с електроенергия „ЧЕЗ Електро България” АД притежава и лицензия за „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция“ с правата и задълженията на координатор на специална балансираща група. От създаването си през 2006 г. „ЧЕЗ Електро България“ АД винаги поставя във фокуса на дейността си качественото обслужване на клиентите. Дружеството разработи и предлага на своите клиенти значителен брой модерни услуги, сред които електронна фактура, sms проверка на сметка, sms известяване при неплатено задължение, дистанционно обслужване, безкасово заплащане на сметки.
Предприетите структурни промени идват след обстоен анализ и в пълно съответствие изискванията на българското законодателство и ЕС /Директива 2003/54/ЕС/, формулираща правилата, свързани с организацията и функционирането на електроенергийния сектор. Компанията ще остане част от Групата ЧЕЗ в България.
За клиентите, от 01 ноември 2017 г. промените включват обособяване на отделни гишета във всеки център за обслужване на клиенти, активиране на специална линия на номер 070010010 само за въпроси, свързани с доставката на електроенергия и нов имейл адрес за комуникация с компанията: [email protected].
В процес на изграждане е новият модерен сайт на дружеството, чиито адаптивен дизайн ще осигурява бърза и лесна навигация, ясна визия и достъпност на информацията за клиентите. Сайтът ще е изцяло ориентиран към клиентите на Дружеството, за които общуването онлайн е ежедневие.
Освен обществено снабдяване с електроенергия „ЧЕЗ Електро България” АД притежава и лицензия за „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция“ с правата и задълженията на координатор на специална балансираща група. От създаването си през 2006 г. „ЧЕЗ Електро България“ АД винаги поставя във фокуса на дейността си качественото обслужване на клиентите. Дружеството разработи и предлага на своите клиенти значителен брой модерни услуги, сред които електронна фактура, sms проверка на сметка, sms известяване при неплатено задължение, дистанционно обслужване, безкасово заплащане на сметки.