Coca-Cola пуска нова марка мляко
Fairlife ще се продава на двойно по-високи цени от обикновеното мляко
Coca-Cola пуска на пазара нов вид мляко, който ще носи името Fairlife и ще струва два пъти повече от обикновеното мляко, пише Business Insider. Очаква се продуктът да се появи по щандовете на магазините през декември, заяви шефът на Coca-Cola за Северна Америка Санди Дъглас.
По думите му млякото не съдържа лактоза и има 50% повече протеини и калции отколкото обикновеното мляко, както и 30% по-малко захар. Дъглас заяви още, че млякото ще струва "двойно повече от това, което сме свикнали да купуваме в магазините".
Fairlife ще се произвежда в кравеферма с "повишено внимание при отглеждането на животни" и има "патентован процес на филтриране". Шефът на компанията за Северна Америка подчерта, че Coca-Cola е създала съвместно предприятието си с един куп млекопроизводители, които са лидери по иновации в млечната промишленост.
Според Дъглас новата марка мляко е началото на едно дългосрочно инвестиране в млечния бизнес за компанията. Той прогнозира, че "през първите няколко години няма да валят пари за компанията, но когато го правиш добре, резултатите идват по-късно".
Инвестицията на Coca-Cola идва в труден момент за млечната промишленост. През последните четири десетилетия продажбите на мляко намаляват в световен мащаб.