dm магазините - любимото място за пазаруване на дрогерийни стоки
За да е близо до хората, компанията открива и 8-10 нови магазина годишно
~ 2 мин.
С навлизането си в България през 2009 година, dm предложи изцяло нов формат за пазаруване на дрогерийни стоки, който поставя в центъра на дейността човека - като клиент, служител или партньор. Така компанията внесе у нас своя удобен и предпочитан в Европа модел на пазаруване на стоки за лична хигиена, козметика, за бебето, за домашните любимци, за почистване на дома и така нататък. Той предлага огромен избор от над 14 000 продукта на едно място, бързо и удобно пазаруване и компетентна консултация.
Магазините на dm България бързо се превърнаха в любимо място за покупка на дрогерийни стоки и за запознаване с последните тенденции и иновации в сектора. В резултат на това през последните години dm България отчита двуцифрени ръстове на оборота - над 20% за 2016 година и близо 16% за 2017 година.
За да е близо до хората, компанията открива и 8-10 нови магазина годишно и към края на 2017 година броят им е 71 в 25 града. Така dm България е най-голямата верига, специализирана в търговия с дрогерийни стоки у нас.
Навлизането на dm в България промени и разбирането за собствен бранд. Марките на компанията бързо станаха фаворити на клиентите с високото си качество на разумна цена. Те се произвеждат основно в Германия по най-високи стандарти, възможно най-щадящо околната среда и не се тестват върху животни. Затова и Balea, alverde, babylove и dmBio са сред най-разпознаваемите собствени брандове у нас, според различни маркетингови проучвания.
Компанията е една от малкото, които имат свои брандове сертифицирана натурална козметика - alverde и био храни - dmBio. Те съставляват огромен процент от предлаганите близо 900 био и натурални продукта - 440 от тях са сертифицирана натурална козметика, 180 - бебешки храни, а други 270 са биохрани за възрастни.
dm България ще продължи развитието си и все повече хора ще могат да се възползват от удобния модел за пазаруване на дрогерийни стоки на dm.
Текстът е част от книгата "Успешните компании" 2018.
Магазините на dm България бързо се превърнаха в любимо място за покупка на дрогерийни стоки и за запознаване с последните тенденции и иновации в сектора. В резултат на това през последните години dm България отчита двуцифрени ръстове на оборота - над 20% за 2016 година и близо 16% за 2017 година.
За да е близо до хората, компанията открива и 8-10 нови магазина годишно и към края на 2017 година броят им е 71 в 25 града. Така dm България е най-голямата верига, специализирана в търговия с дрогерийни стоки у нас.
Навлизането на dm в България промени и разбирането за собствен бранд. Марките на компанията бързо станаха фаворити на клиентите с високото си качество на разумна цена. Те се произвеждат основно в Германия по най-високи стандарти, възможно най-щадящо околната среда и не се тестват върху животни. Затова и Balea, alverde, babylove и dmBio са сред най-разпознаваемите собствени брандове у нас, според различни маркетингови проучвания.
Компанията е една от малкото, които имат свои брандове сертифицирана натурална козметика - alverde и био храни - dmBio. Те съставляват огромен процент от предлаганите близо 900 био и натурални продукта - 440 от тях са сертифицирана натурална козметика, 180 - бебешки храни, а други 270 са биохрани за възрастни.
dm България ще продължи развитието си и все повече хора ще могат да се възползват от удобния модел за пазаруване на дрогерийни стоки на dm.
Текстът е част от книгата "Успешните компании" 2018.