eMAG ще обжалва глобата на КЗК
Регулаторът глоби компанията със 758 хил. лв. за нелоялни практики
~ 1 мин.
Онлайн магазинът еMAG ще обжалва глобата, наложена от Комисията за защита на конкуренцията по повод промоционалната кампания Black Friday 2013 и кампания "1+1 гратис Tassimo". eMAG смята, че глобата е необосновано висока и не отговаря на цитираните в решението нарушения.
В изпратено до Economic.bg становище, от eMAG заявяват, че Black Friday е започнал точно в 7.26 ч., а до този час сайтът е бил неактивен. За това обаче клиентите отново не са били уведомени предварително. След намесата на Economic.bg поръчката на нашата читателка е била осъществена.
"Тази година продължаваме с втора кампания, изцяло в полза на нашите клиенти. Подобни шопинг кампании са печеливши както за купувачите, които се възползват от добрите сделки, така и за местната икономика. Считаме, че такива силни кампании създават добра конкурентна среда, защото карат останалите компании да предлагат по-добри условия и цени", коментират от eMAG.
Онлайн търговецът дава за пример резултатите от началото на днешния "Черен петък", при старта на който сайтът е имал 100 хил. посетители, а три часа след началото са изкупени 70 хил. продукта на стойност 6,3 млн. лв.
Въпреки добрите резултати за онлайн магазинът, за втора поредна година редица потребители останаха разочаровани заради блокиране на сайта и невъзможност да платят направените поръчки. Клиентите са изнервени допълнително и от факта, че в сайта на eMAG няма обявени телефони и никой не отговаря на електронната поща.
В изпратено до Economic.bg становище, от eMAG заявяват, че Black Friday е започнал точно в 7.26 ч., а до този час сайтът е бил неактивен. За това обаче клиентите отново не са били уведомени предварително. След намесата на Economic.bg поръчката на нашата читателка е била осъществена.
"Тази година продължаваме с втора кампания, изцяло в полза на нашите клиенти. Подобни шопинг кампании са печеливши както за купувачите, които се възползват от добрите сделки, така и за местната икономика. Считаме, че такива силни кампании създават добра конкурентна среда, защото карат останалите компании да предлагат по-добри условия и цени", коментират от eMAG.
Онлайн търговецът дава за пример резултатите от началото на днешния "Черен петък", при старта на който сайтът е имал 100 хил. посетители, а три часа след началото са изкупени 70 хил. продукта на стойност 6,3 млн. лв.
Въпреки добрите резултати за онлайн магазинът, за втора поредна година редица потребители останаха разочаровани заради блокиране на сайта и невъзможност да платят направените поръчки. Клиентите са изнервени допълнително и от факта, че в сайта на eMAG няма обявени телефони и никой не отговаря на електронната поща.