Facebook пусна бутон „дари“
Услугата е насочена към неправителствени организации
Facebook пусна бутон „Дари“ за неправителствени организации, които използват страниците на социалната мрежа и рекламните ѝ линкове, пише Mashable. През 2013 г. Facebook представи идеята за бутона „Дари“, но той беше пуснат само за обрани неправителствени организации, които са нейни партньори, включително УНИЦЕФ, Червения кръст и DonorosChoose.org.
Бутонът е една стъпка напред за организациите с нестопанска цел. Сравнено с другите подобни бутони, въведени през миналата година, в това число „Резервирай сега“ и „Пазарувай сега“.
Има промяна спрямо предишния бутон „Дари“, който прехвърляше към екран вътре в социалната мрежа, изискващ плащане.
Не е напълно ясно защо Facebook е осъществила промяната, но е възможност да е, защото част от потребителите са по-предпазливи, когато става дума да дадат на платформата номера на кредитната си карта или информация за акаунта си в PayPal.
Също така се очаква скоро в страниците на търговците във Facebook може да се появи бутон "купи", чрез който търговците ще имат възможност да вграждат онлайн магазини в страниците си във Facebook. Компанията е потвърдила плановете си, като уточнява, че за сега всичко е пробно с идеята да се провери има ли интерес от търговци и потребители и да се правят ли някакви допълнителни промени в услугата.