Facebook с неуспешен опит да купи корейска компания
Naver вече увеличи стойността си до $180 млн.
Това лято
Facebook е направил неуспешен опит да придобие от корейската компания Naver
приложението Snow - азиатският аналог на популярния Snapchat.
До момента Snow е изтеглен около 80 милиона пъти и всеки месец числото се увеличава с 10 милиона, според TechCrunch , позовавайки се на източници. Този ръст е стимулирал интереса към покупката на приложението към Tencent, създателят на WeChat, Alibaba и други корпорации.
"Вярно е, че Snow получава много запитвания от различни заинтересовани фирми", - посочват от Naver. Компанията обаче не е коментирала дали е готова за продажба.
През лятото The New York Times излезе със статия, че приложението Snow за Android и iOS в Корея, Япония и Китай бе свалено 30 млн. пъти. След публикацията основателят Марк Зукърбърг се е свързал с председателят на Naver Хое Син Ли и е направил предложение на купи Snow. Въпреки това Naver отказва на технологичният гигант с увереност, че азиатското приложение може да бъде много успешно. През септември месинджърът Line инвестира $45 млн. в Snow, което увеличи стойността на приложението на Naver до $180 млн.