Honda представи нова линия автомобили, която ще промени пазара
Новият модел предлага функции като усъвършенствани технологии за безопасност и помощ на водача
Honda Motor Co представи най-новите си модели Civic хечбек с надеждата, че изцяло новият модел ще се превърне в основа за по-ефективно развитие на автомобилите, предава Reuters. Моделът от единадесето поколение отразява инициативата на компанията, наречена Honda Architecture. Тя има за цел да увеличи ефективността на разработката и да разшири споделянето на части за масово произвежданите автомобили.
Йосуке Сато, лидер в развитието на втория по големина японски автомобилен производител, каза пред репортери този месец, че компанията използва Honda Architecture за повишаване на ефективността при разработването на двигателното отделение на Civic чрез интегриране на части и устройства за компоненти, като охладител за входящ въздух.
Наследяващите модели автомобили като цяло ще станат по-ефективни“, поясни Сато.
През 2019 г. Honda заяви, че очаква да намали броя на изразходваните часове за разработване на модели за масово производство с 30% до 2025 г., за да ускори своите изследвания и разработки в нови технологии като електрификация и автономно шофиране.
Honda е продала повече от 27 милиона автомобила Civic по целия свят в 10 различни поколения на модела, откакто е представена през 1972 г. Данни на компанията показват, че Civic е един от най-продаваните автомобили на Honda в САЩ.
Новият Civic ще предлага функции като усъвършенствани технологии за безопасност и помощ на водача.
Докато Civic този път ще се предлага с избор на непрекъснато променлива или шестстепенна ръчна скоростна кутия, производителят на автомобили заяви, че планира да пусне хибридни и спортни версии R през следващата година.
Продажбите на новия Civic ще започнат тази есен в Япония и САЩ, съобщиха от компанията, като цената ще бъде обявена през август.