Instagram обмисля да скрие броя на харесванията на снимките
Социалната мрежа засега не прави такива тестове, но признава, че обмисля такива
~ 1 мин.
Instagram обмисля да скрие броя на харесванията на снимките, така че аудиторията да не може да вижда колко души са харесали точно определена публикация, пише The Verge.
Все още неактивното нововъведение е забелязано от програмиста Джейн Йонг. По думите ѝ към теста е обяснено, че Instagram иска „вашите последователи да се фокусират какво споделяте, а не колко харесвания е събрала публикацията“. Само човекът, споделил снимката, ще може да вижда броя на харесванията.
Instagram твърди, че засега не е изпробвала нововъдението. „Към този момент не изпробваме това, но търсенето на начини да понижим напрежението в Instagram е нещо, за което винаги сме мислели“, гласи становището на социалната мрежа по темата.
Подробностите за плановете на Instagram идват само дни, след като кабинетът на британския комисар по информацията препоръча социалните мрежи да предложат възможност за изключване на някои опции, като например харесванията, които поощряват потребителите да продължат да публикуват. Агенцията иска забрана на тези опции с цел безопасността и запазването на личното пространство на най-малките потребители на социалните мрежи.
Все още неактивното нововъведение е забелязано от програмиста Джейн Йонг. По думите ѝ към теста е обяснено, че Instagram иска „вашите последователи да се фокусират какво споделяте, а не колко харесвания е събрала публикацията“. Само човекът, споделил снимката, ще може да вижда броя на харесванията.
Instagram твърди, че засега не е изпробвала нововъдението. „Към този момент не изпробваме това, но търсенето на начини да понижим напрежението в Instagram е нещо, за което винаги сме мислели“, гласи становището на социалната мрежа по темата.
Подробностите за плановете на Instagram идват само дни, след като кабинетът на британския комисар по информацията препоръча социалните мрежи да предложат възможност за изключване на някои опции, като например харесванията, които поощряват потребителите да продължат да публикуват. Агенцията иска забрана на тези опции с цел безопасността и запазването на личното пространство на най-малките потребители на социалните мрежи.