Каква е ролята на социалните мрежи за iGaming индустрията?
- Съдържание от KEMIKA LTD
Интернет помогна за създаването на революция за абсолютно всяка индустрия, но трябва да признаем, че в последното десетилетие, онлайн казината използваха този инструмент по най-добрия начин, за да привлекат нови клиенти, да наложат различни практики и да разширят влиянието си в мрежата. Както се досещаме, вниманието им отдавна се спира върху социалните мрежи, където през 2019 г. са преброени около 3.48 милиарда потребителя. Различните оператори насочиха своето внимание в някои от най-големите социални мрежи като Twitter и Facebook.
Със сигурност традиционните модели за реклама като телевизията и радиото не са елиминирани от цялата формула, но успехите в социалните мрежи имат един малко по-различен и значително по-добър подход. Една от причините е, че все повече потребители стоят пред компютрите си или разполагат с мобилно устройство, което стана една неразделна част от ежедневието на всеки потребител. Изборът на този вид платформи дава и онова звено, за което все повече клиенти на онлайн казината претендират - социален фактор при игрите.
Направено проучване в началото на настоящата година доказа точно това и брандовете насочиха вниманието си в тази посока. Контактът между самите играчи, възможността да се изправят едни срещу други, както и желанието за още по-добри условия, ще бъде в основата на следващото поколение игри. Благодарение на социалните мрежи, всяко едно заглавие може да се оцени бързо, лесно и точно, посочвайки дали дадена игра ще спечели клиентите или не.
Няма как да не забележим, че все повече игри са насочени около музиката, филмите и още много други. Ще забележим, че голяма част от новите и различни слот машинки имат място за реклама в социалните мрежи, а на платформи като Betenemy ще открием, че заглавията позволяват забавление с виртуална валута, за да може всеки да провери дали дадено заглавие ще бъде достатъчно добро, колкото се рекламира. Онлайн казината предоставят една отворена политика и позволяват на абсолютно всеки да обърне внимание на демо версиите. Ясно е, че социалните мрежи подписват точно такива договори и позволяват изпращането на спонсорирани постове до определен сегмент от потребители.
Някои студиа също така започнаха да предлагат и опцията на играчите да споделят в социалната мрежа, като с оглед на сигурността, самата игра премахва наличността на играта, както и самата печалба. Всичко това става с помощта на познатите бутони за споделяне, които сме свикнали да забелязваме все по-често под всяка една платформа. Ще открием и наличието на още една полезна функция. Интернет е необятна територия и в това пространство ще открием, че всеки има свободата да бъде точно какъвто прецени.
Онлайн казината използват най-различните канали, за да предоставят по-точно и ясно правилата, да представят стратегии и дори да разкажат историята на някои от по-успешните си играчи. Не на последно място ще насочим вниманието към един от по-добрите начини за събиране на информация. Всяко едно ново заглавие изисква правенето на проучване и оценка, а социалните мрежи отдавна са средство за проучвания на всяка една позната бизнес индустрия. При това информацията идва много по-бързо, спестявайки време в разработката и доставянето на ново заглавие.
Една друга опция, която предлагат социалните мрежи, е наличието да се направят съобщения до повече потребители. Дали говорим за промяна на общите правила, пускането на промоция или доставянето на нови функции, няма никакво значение, различните оператори отдавна забелязват по-висока ефективност в социалните канали, отколкото в писането на мейли до самите потребители.
Можем да бъдем сигурни, че в бъдеще ролята на социалните мрежи ще продължи да стои в основата на по-добрата практика, дори и стана по-успешна с помощта на новите наредби като GDPR.
Хазартните игри могат да са пристрастяващи. Играйте отговорно!