„Карлсберг“ увеличава продажбите и пазарния си дял в България
Компанията „благодари“ на топлото лято и силния сезон
Дългото и топло лято и силният туристически сезон са донесли на "Карлсберг България"АД ръст от 26.6% на продадените количества бира. Това стана ясно по време на пресконференция, на която компанията направи равносметка за изминалите 12 месеца. Този растеж на обемите прави компанията най-бързо развиващата се в бранша у нас. Според информацията на „Карлсберг“ средният растеж на пазара в България за тази година е 6.4%.
Компанията е успяла да увеличи пазарния си дял с 4.3%, за което „вина“ има превръщането на Пиринско от регионален в национален бранд, както и на „Бомбичката“, която бе пусната по случай 50-годишния юбилей на Шуменско.
Пиринско вече е с 16.4% пазарен дял, а продадените обеми са нараснали с 25% в сравнение с края на миналата година. Другата местна марка на компанията - Шуменско, е постигнала ръст в обем и стойност от 32%, което основно е благодарение на оборотната стъклена бутилка от 0.33мл.
„Реалист съм за 2017 г. с очаквания браншът да запази темповете и да е стабилен. В същото време, виждам много положителни тенденции в компанията ни тук през тази година и приемам успехите ни през 2016 г. като ангажимент към нашите потребители и партньори“, каза Деян Беко, изпълнителен директор на „Карлсберг България“.
Компанията отчита ръст в обема на брандовете си във всички сегменти на бирения пазар, както и географски във всички региони на страната. Продажби на сайдера "Съмърсби" отбелязват ръст от 14%.
Продуктовото портфолио на компанията включва националните бири Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската абатска бира Grimbergen. „Карлсберг България“ е основател на категорията „сайдер“ на нашия пазар със Somersby.