Нова верига хипермаркети стъпва в България
ЕДЕА РИТЕЙЛ АД ще открие 120 нови работни места
Нова верига хипермаркети стъпва в България. Марката е собственост на компанията ЕДЕА РИТЕЙЛ АД. Инвестицията е в размер на 5 млн. лв. и представя напълно нов и модерен стандарт за качество на ритейл продукти и услуги. Основен доставчик на оборудването в магазина е ЕГЕ ГРУП - лидерът във вноса на търговско и IT оборудване за ритейл сектора в страната.
Българският хипермаркет ще предлага стоки на български производители, за да подпомага цялостното развитие на икономиката. ЕДЕА РИТЕЙЛ АД ще започне и налагането на продукти собствена марка под името „НАШАТА РОДИНА“. Тя ще представя основно храни – сирене, кашкавал, олио - среден ценови клас, от български производители. Продуктите ще бъдат предлагани само в магазините ЕДЕА.
Първият обект на веригата ще отвори врати в Русе на 12 май. Официалното откриване е в МОЛ Русе. В магазина клиентите могат да намерят пекарна, приготвена на място храна с нискотемпературни вакуумни технологии и витрини за зреене на месо.
Компанията разкрива 120 нови работни места за гр. Русе. Следвайки световните тенденции и в посока за развитие на работодателската марка, ЕДЕА РИТЕЙЛ АД планира серия обучения на персонала за поетапно усъвършенстване на уменията на всеки един в различните сектори на магазина и изграждане на силен и лоялен екип.
„Планираме в следващите години да се превърнем в силна българска верига хипермаркети, която предлага голямо разнообразие от продукти и услуги – както на марки, така и на цени. Защото ако българския производител се развива, това ще развие града, региона и цялата държава. Работим с малки местни производители, без да налагаме непосилни условия за това. Ще предлагаме евтини стоки, но ще има и стоки за по-претенциозни клиенти. Ще има популярни марки, но ще има и български марки, на местни производители", споделя Даниела Асенова, маркетинг директор на ЕДЕА РИТЕЙЛ АД
Идеята за локални вериги набира все по-голяма скорост в различни райони на страната. Марката налага своето име в България по примера на страни като Унгария и Сърбия. Нашата страна започва да развива свой собствен облик в ритейл сектора. В повечето европейски страни има законови изисквания за процентното съотношение на местни и вносни продукти. Това е един от инструментите, както за развитие на производството, така и за стимулиране на националната гордост и лоялност към марките.